22.07.21

...o deskových hrách novinkově (část II.)

 ... pokračování předchozího příspěvku ...

Od roku 2018 se toho hodně změnilo a cítil jsem, že je potřeba se posunout dál.

Koncem loňského roku jsem opustil redakci CzechGamer.com, cestu mi zkřížil jiný portál o deskových hrách, který byl teprve v začátcích, ale bylo na něm vidět, že se chce vyvíjet, zlepšovat a hlavně se soustředil na deskové hry v první řadě, nebyla to pouze podružná sekce.

Od podzimu roku 2020 jsem pro nový server, ŘíšeHer.cz, napsal již 22 článků a další budou pokračovat. Krom recenzí jsem si vyzkoušel i nové možnosti, jež redakce nabízela: unboxing, novinkové a preview články.

Do budoucna mám sám v záloze i další nápady, které bych rád přihodil. Chci více poznat komunitu, která je v Čechách až překvapivě rozšířená a aktivní. Dost světově úspěšných her totiž pochází z českých mozků a myslí. To, myslím si, stojí za prozkoumání.

Budoucnost je otevřená a já budu rád, pokud budete mé články číst (i nadále). A nejen ty moje, ale i mých kolegů. Věřím, že si na ŘíšeHer.cz každý najde hru pro sebe; že objevíte kousky, které jste neznali, nebo dokonce celý svět, pokud Vás dosud deskovky míjely.

Prozatím publikované recenze:


Další články:

Brzy zase napočtenou!

Žádné komentáře:

Okomentovat